valentines day :D (14.2.2011)

hoho..haii..valentines day dh lepas..aku baru nak post pasal nie knn,..hehe..sebab malas..malas nk update blog lahh..alahai..aku nie..tyme first2 buat blog nie rajun sangat nk update..sampai 5 post baru aku buat..dalam satu hari tu,.tapi..dah lama lama tuu..malas gila ahh..nk update..rasa beban ja..nk update blog nie..hehe..apa pun 14 hari bulan lepas is valentines day okay...mesti couple couple sambut kann..macam bagi flowers ke kt gf ..bg chocolate ke..hee..i love chocolate..tp saya tak sambut pn.. :( my bf buat tak tau je valentines day tu..huhu..sedeh sedeh..sob..sob..tapi dia da kata kat i..tak baik..sambut valentines..memang tak baik..sebab ikot budaya barat..tapi kalau for couple yg sambut jugak tu..bolehh..asalkan tak keterlaluan la kann..hehe..banyak jugak facebookers tulis kt status..jgn sambut valentines..aku sokong 100 % heehe...ok lahh..until then..


   

No comments:

Post a Comment