result ..dah nk keluar..

wow ! OMG ! td baru je aku tengok berita tv3..kata result kuar 21 nie..maknanya..hari isnin nie lah ..huhu..awat cepat sangat..takot lahh..err rasa nk keluar jantong aku nie..aku gtau mak aku..result keluar 21 nie..mak aku pn terkejut..kenapa awal sangat keluar..mak aku kata..tak apa lah..macam mana pun mesti result keluar jugak..takotnya..lega sikit la..sembang ngan mak aku..dia tenangkan hati aku..thanx mummy ..sayang my mum so much !..lg berapa hari je nie result nk kuar..tp sebenarnya aku dah tau dah result kuar 21 nie..tapi aku macam tak percaya lah..sebab paper pun tak da bgtau lg result kuar bila..tapi bila kt berita dh gtau result kuar 21 ni..baru aku percaya 100 %..kalau tidakk 50% je aku percaya..sobs sobs..:( yela..aku kena terima hakikat 21.2 nie result keluar..err..

No comments:

Post a Comment