terhenti di sini


assalamualaikumm..tak jawab dose...jawab sukee kat kiteww ..hihi .# joking .
okayy , selepas berbulan bulan aku tak update blog , sampai nk bersawang dh blog aku nih ..ish2 kesiannn kesiann..wawawa,,tiba tiba ari nieh 13/8 tiba tiba lak gua rasa nk update blog gua yang tak seberapa nieh .hee .okayy aku jarang update skg nieh sbb aku dh sambong belajaq .dekat unirazak aloq setaq ..hee dekat je ngan umah kiteww..:P  fyi , blog aku nie undermaintenance lagi ..sbb boring laa huhu...nk tukaq jugak kann..bagi tak boring nk update .
okayy , now aku tgh cuti sem ..boring baq hangg ..tak tau nk buat pa kt umah niee huhu X( okay . 2ja kot nk bgtw ..idea gua dh kering nie .nanti2 pulak gua update keyh .hahaha .byeeeeeeeeeeee selamat berpuaseeee :)
maaf utk penggunaan AKU ,dan Gua bg yg lebih berumur ,TQ

No comments:

Post a Comment