kemas mengemas XD


hollaa ! ari ney aku sgt rajin yaw !
haha..nk tw x rajin apa ? 
first yg elok dlu la..
okay lahh..ari ney aku kemas rumah !
dah lma aku tak kemas rumah..HAHA
biasa la knn..aku kn selalu ja ada penyakit M
is for ( PENYAKIT MALAS ) haha..
ari ney aku tiba2 ja jadik rajin..ngee..
sapu sampah,mop lantai,basuh baju,lipat baju..
haha,,banyakk kann..
dah mcm suri rumah dah aku nie :p
n second yg tak berapa elok la..
err..aku rajinn post entry !ngee
pagi tadi dah post..mlm nk post lg !
sebab best n tak da bnda nk buat -.-'
so apa lg post je lahh -____-
okay ari ney ujan sgt lebat n tu mgkn reason 
aku jadik rajin :p
(eh ada kena mengena ke hujan n rajin)
haha..
whateverlahh.
aku rasa sgt2 mengntok ! 
hee leteh kemas mengemas maybe~
ok lah daaa :)

P/s : ari ney april fool ! T_T



No comments:

Post a Comment