contest : blog saya comel kan ?

hello dude !
waa..entry aku kali nie pasal contest lahh
huhu..aku tak pernah pn msok contest 
kt blog nih..

tapi..ari ney aku kna tag dgn enaELMO lhaa..
huhu..
cmna nie ?
so nak tak nak aku tpksa la
join contest nie -,-'
emm..tak pa..tak pa.
menang tak menang blkg kira :)
NVM lha.
back to the point
ok about this contest .



Syarat-syarat nye ialah :

  1. jadi follower blog Nadd dan Tasha (WAJIB)
  2. tulis satu entry pasal contest ini dengan tajuk contest "belog saya comel kan ?'
  3. pastekan banner kat atas itu pada entry korang dan link kan sekali
  4. tag kepada TIGA orang dan makesure dyeowg tau, okay?
  5. lastly, tinggalkan komen anda beserta URL blog pada entry Tasha atau entry di blog Nadd untuk memudahkan mereka terbang terus ke belog comel anda tu (:
TARIKH TAMAT: 12 JUN 2011

hadiah akan di beritahu kemudian okay. so, please be alert!
faten tag :
ezaty 
hamasaki
syera 

No comments:

Post a Comment