thursday :)

today my mum dah balik...
hehee...best gila...
miss my mum so much..
my mum bawak balik strawberry..
hehe..my favourite tu..
ditambah pulak dengan chocolate..
pergghhh..memang sedap gila ah beb! hehe

so pasal my bf pulakk..
ari ney dia xg keja LOL..
dia kata demam..
tapi lepak ng mbe2 dia boleh ja...errr..
apa apa la sygku ridhzuan..ily..


ehh..tadi aku tengok kat shoutmix box aku ..
ada org tak puas ati ek pasal post aku pasal kembar siang tuu..
dia kata aku dedahkan keburukan cita kembar siang..
n dia cakap sapa yang tak tengok cta tu lagi jangan baca post aku?
WTF??!!
KAU SAPA TAK BAGI ORANG BACA BLOG AKU???!!!
BODOHHH!!
NIE BLOG AKU LA WEYY!!
AKU BUAT BLOG NIE JUST FOR SUKA SUKA..
n for sure la nak org baca..
ehhh aku benci la stalker2 mcm kau nie..
dk bt xpuas ati kt blog aku..
aku tak penah pun kacau blog kau!!!
BULLSHITT!!
sp yang terasa ambik semua k.
HAHAHAHAH!
DHLA..orang cmtu bukan bleh layann punn..
errrr..

tomorrow aku balik kampung!!
yahoooo!!!
miss my grandmother so muchh!!!
okayy..thats all for todayy
-________________-
daa~




No comments:

Post a Comment