saturday

hello..
how are you viewers ?
ngee..
aku baru bangun tido nie..
hehehe...rajin kenpa entah nak update blog nie -.-'
tak mandi lagi nie..hehe..
awai tak aku bangun?
pukul 11 aku bangun,,hehe -.-
besala penanam anggur yang berjaya mestila bangun lambat ! 
agagaga ;p
bukan apa..cuaca sejok tido best oo..
well aku nak cita..semalam aku g melawat tokcik aku kat a.s
sebab dia sakit..
kesian dia,,
dia tak boleh cakap..
kena strok maybe..
tyme ayah aku duk cakap banyak tuu..
dia nangis..terkejut aku..
mungkin dia sedih ..
sebab selama nie dia seorang yang banyak cakap jugak..
n dia rapat ngan ayah aku..
aku pun rasa sebak tengok tokcik aku nangis..
Ya Allah..
semoga dia cepat sembuh..
amin.~

tolong sama sama doakan semoga tokcik aku sihat seperti dulu ya..
emmm..
today aku ingat nak p quenssbay..
tapi tak jadi lak
=.=
huhu..
its okay..
maybe next tyme..
ok lah..aku nak mandi..
hehehe
bye~~

No comments:

Post a Comment