saman punya hal

hello..
lama aku tak update blog nie..
sebab tak dak mood n penyakit m aku dah menyerang aku..
hahaha
taw tak penyakit M tu apa?
MALAS ! la ngokk!
ngee..okay..now i'm back !
ari ney hari yg sia sia la aku rasa.
sebab..my bf mintak tolong aku g bayar saman mbe dia..
sebab dia keja..
aku pn g la balai polis trafik tu..
dlm pukul 11 lebeh cmtuu..sampai sana terkejut beruk aku beb !
ramai gila !..
buat ramai ka apa??
hehe
haa..ramai macam kat atas nie r..
err..blog nie apasal ?
nak upload gambar nie pon terhegeh hegeh cm kura kura .
tak kan merajok kot..
baru 3 hari aku tak update blog nie!
hahaaha
err..
tunggu punya tunggu..
last last aku call bf aku suh datang kat aku..
dia pon datang la..
sebab dia tak jadi g keja..
huhu..
pastu dlm pukul 12.30 tu..tyme depa rehat..
apa lagi..kami kena tunggu lagi lama laaa jawabnya..

boring dohh..emmm
pastu dah pukol 2  kaunter bukak balek..
tapi ada la sorang manusia ney,,
tak reti beratur..
kami tunggu punya lama..
senang senang ja mai dok depan..
memang tak boleh biaq r kann..
pas2 dia dok potong barisan sorang sorang..
orang len pun tak bagi la..
banyak cantekk muka dia!!!
memang serrr la orang tua tuu..
so..terjadi la adegan gadoh..n marah marah..
macam budak budak pulak kan??
sebab tu pon nak gadohh..
hehehe
pastu orang tua tu nak potong barisan bf aku..
bf aku pon marah r dia..
senang senang jaa..
ada sorang basoh orang tua tu abis abis..
n dia terdiam.
hahaha
padan muka kauu!!
payah kalau ada manusia jenis pentingkan diri sendiri nie!
mau ajaq cmtu ja..
perangai tak sama ngan umoq..
buat malu ja bhaii!
pastu sampai dah giliran kami bayaq saman.,..
tapiiiiiiiiiiiiiiiiiii
dia kata tak boleh bayaq lagi!!!!
WTF???
penat aku tunggu..
last last tak boleh bayaq!!!
sebab depa tak kemaskini lagi apa nth.
huhu
buat penat ja la aku p..

hahaa
oklah..
penat dah aku taip nie..
byeeeeeeeeeeeee~

No comments:

Post a Comment