my love..

olla ! rajin nya aku update blog malam malam nie..hehe..ikot mood dohh..entry aku malam nie..MY LOVE..for sure la..pasal boyfriend aku ..hehe..my only boyfriend that i have :) dah nk dekat 3 tahun dah kami kapel..lama kann ? nama dia mohd ridhzuan..dia xda la hensem macam brad pitt or david beckham ke..hehe..dia biasa biasa je..tapi ada apa pada paras rupa kann..yang penting hati dia baikk..dia sentiasa ada waktu aku susah or senang..kawan baik aku sendiri pun xmacam dia..tyme aku susah...smua lari..bagi alasan macam macam..tapi ridhzuan tak..dia akan tolong aku..sedaya yang dia mampu..aku sayang dia sangat sangat..i just cant imagine my life without youu ridhzuan..you are VVIP in my heart..after my family..:) ILYSM..nothing can change my feelings  towards u my dear ridhzuan..memang kami selalu gadoh..tapi..tak lama..n kadang kadang tak sampai sehari dah berbaik balik..hehe..orang kata marah tu tandanya sayang..hehe..THUMBS UP.. your love is my drug ridhzuan..ily u more no more each days..i'm promise to myself will love u until the end of my life ! 
the end~

No comments:

Post a Comment