first day kerja

hari nie aku bgn awai ohh..kalau tak..tengahari baru aku bangun..hahah..sebab kerja punya pasai..aku bangun awai laa..semangat..hehe..yela first day kja kat stu..bangun tu..aku bersiap siap,makan apa smua..p la kt tempat kerja aku tu..dekat je pon..setengah jam dah sampai.. .>.< huhu bawak mto sat ja meyhh..selit sana,selit sini..dah sampai..tyme aku sampai...pekerja len tak smapai lagii..so..dalam 5 minit cmtu..sorang dah datang..dia kata kat aku..eh.,awai mai.. awai apanya..aku baru ja sampai laa..huhu..pastu aku ikut kak nie..nama pa entah..masok office..aku pun duduk la kat tempat aku..haiihh..membe aku lagii sorang tak datang pulak ari nie..tak sihat skit..yela tu..tak apala..hari nie tak ada kerja nak buat..depa tak ajar aku apa pn ? so aku dok saja laa..tunggu lagi..hari sabtu je la boleh relex pon..hari len mesti kerja banyak...memang best laa ari nie..dahla takda kerja langsung,balek awai pulak tuu..kerja sekerat hari je la hari nie..sebab sabtu..n esokk CUTI !!
haha..memang terbaik dari ladang arhh..baru first day kerja..dah cuti..hee...yahooo!!..bolehla g jalan jalan ari ahd nie..so...nie ada la pic2 yang aku sempat tangkap sebelum aku g keja..n masa kt tempat keja..hehe..agak agak sampai tak sebulan aku keja kat sini..?? hahaha..takot jadi macam dulu je,,,baru 5 hari kerja aku dah resign ! hehe..tak sampai seminggu pun..n takdan nak dapat gaji pn..hehe..harap harap aku boleh kerja lama la..bolehla sampai sebulan..:P kalau tak,buat habis masa n minyak moto aku je..ulang alik p tempat kerja tuu..
sebelum g keja :P(sopan tak ?)
hehe




kat tempat keja (memang boringg)
kak nie pn kebosanan jugak..sampai layan fcebook je..hehe..menyanyi- nyanyi pulak tuu haha..sempoii arr..nasib baek tak hujan..:P
kak nie lagi sorang .memang terbaekk larhh..boleh tido pulak tu..mimpi apa nth..hehehe

ok lah..thats all la pasal keja ari ney..nak rest leteh..hehe padahal bukan btpa pn..haha..ngada je lebih :P
babaii!!

No comments:

Post a Comment