domo :)

hello people ! ...lmbt skit post ari ney..bz skit...haa..tengok kan entry kat atas 2..DOMO..taw x domo 2 apa ? sejenis benda ka? kenderaan ka ? makanan ka ? haha...semua salah ! domo...domo ialah salah satu watak dalam rancangan tv lha...hehe..mai nk habaq sikit pasl domo nie. ialah seekor makhluk aneh yang menetas dari sebiji telur,,domo bermaksud 'apa khabar di sana '? @ mknanya 'apa khabar domo' ..
ha...nie la domo..comey tak ?? hehe mestilha comey kan2 ??angguk cepat! kang kena gigit ngan gigi domo yang tajam tuu..hahaha....domo-kun ialah gelaran mesra yang sering dipakai apabila menyapa lelaki yang lebih muda..makanan kegemaran domokun nie kalau nak taw gulai daging dan ubi kentang,.amboii kau domo demand jugak kau ye..ada makanan kegemaran lagi tuu..heheehe..domo nie tak suka epal..sebab satu misteri yang belum terjawab dalam dna nya..domokun jugak selalu akan menjadi kembung apabila ia gementar @ marah ..haa so jgn bg domo marah ye..hehe..
domo juga boleh dipanggil  'cute monster'...ehh..cute ke? haha maybe~..gigi dia mahai ohh..haha,,bahaya lak tu..aku terasa nk buat entry pasal domo nie sbb ada mbe dalam facebook aku..letak gambar domo nie kat profil pic dia..so aku pn rasa menarik jugak nak cta pasal domo nie.nie blog aku suka ati aku lha..nk cta pasal apa pun..kan2..haha..nanti nak beli r satu patung domo nie..nak buat koleksi.,.hehe..

okay until then pasal domo nie..btw aku dapat maklumat pasal domo nie dari GOOGLE..TQVM google ! 
bye~

No comments:

Post a Comment